Onze dienstverlening

‘The House of Brands’ geeft professioneel communicatie-advies aan bedrijven, organisaties en overheid. Ons uitgangspunt is dat een sterk en coherent merk de basis vormt voor elke winstgevende bedrijfsactiviteit. Wij zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van ‘one-pager-brand-guides’*. De essentie van uw merk als coherente strategische basis voor uw marketing- en communicatiestrategie samengevat op één pagina.

De economische omgeving evolueert sneller dan ooit. Succesvolle bedrijven moeten hun beleid dan ook permanent evalueren en bijsturen. Dit geldt nog in sterkere mate voor de wereld van communicatie en media die een diepgaand veranderingsproces doormaakt. De waarheden en wetmatigheden van gisteren zijn vandaag niet meer geldig. Vandaar dat een frisse externe kijk op de communicatie-activiteiten van uw organisatie en een duidelijke definitie van de strategische positionering geen overbodige luxe is.

Logo Thob klein

Onze bedrijfsfilosofie wordt getypeerd door: ondernemersmentaliteit, doorgedreven klantgerichtheid, grondige expertise gecombineerd met een pragmatische aanpak en transparantie.

Om een volledige dienstverlening te verzekeren werken we nauw samen met verschillende professionele partners.


* Een ‘brand-guide’ of merkgids is de definitie van DNA en positionering samengevat op 1 pagina. Dit laat toe om een coherent bedrijfs- en communicatiebeleid te voeren. Dit bestaat o.a. uit visie, missie, merkessentie, merkpersoonlijkheid, merkvoordelen en 'reasons-to-believe'. Een merkgids kan gemaakt worden voor het bedrijf of voor een specifiek merk. U vindt hier een voorbeeld.

©The House of Brands bvba @ 2015